Elevkåren

karenlogga puff.jpgFyriskåren finns till för att göra din tid på Fyrisskolan så bra som möjligt.Du hittar oss i rektorskorridoren. Vi träffar regelbundet skolans ledning och personal för att föra fram medlemmarnas åsikter. Dessutom ser Fyriskåren till att göra skolan en aning roligare och mer minnesvärld. Detta gör vi genom att anordna exempelvis skolfotograferingen, studentmössorna, Insparksfesten, Ettornas dag, Midnight Madness, Lucia, Alla hjärtans dag och Påskäggsjakten. Allt detta och mycket mer ordnar Elevkåren! Vi har också samarbeten med andra elevkårer när vi skapar vissa event!

Gå med i Fyriskåren idag!

Medlemskortet ger dig förtur att hämta ut skolkatalogen, rösträtt på våra möten och du får delta i alla våra medlemsaktiviteter. Ibland bjuder vi även våra medlemmar på godsaker som t.ex. kanelbullar. Det är helt GRATIS att bli medlem!

Genom att bli medlem i Fyriskåren visar du ditt stöd för vårt arbete och får en stor elevorganisation bakom dig som backar upp dig när du behöver det.

BLI MEDLEM via följande länk eller kom förbi kårrummet:

SOCIALA MEDIER

Följ oss på sociala medier för att inte missa det roliga vi anordnar!

@fyriskaren